うつりゆくよしなしごと

ここは休止中です

トランプ大統領 国民への別れの挨拶

 


Farewell Address of President Donald J. Trump

 

 


Michael Jackson - Billie Jean (Official Video)

――――-Billie Jean is not my lover
She's just a girl who claims that I am the one
But the kid is not my son
She says I am the one, but the kid is not my son--

--ビリー・ジーンは僕の恋人じゃない
彼女がそう主張しているだけ
でもその子供は僕の息子じゃない
彼女は僕が父親だと言ってるけど、その子は僕の息子じゃない

 

――――People always told me be careful of what you do
And don't go around breaking young girls' hearts
She came and stood right by me
Just the smell of sweet perfume
This happened much too soon
She called me to her room--

--みんなはいつも自分の行いに気をつけろって言ってたね
若い娘の心をもてあそんじゃいけないって
彼女がそばに立った時
甘い香りが漂っていた
予感を覚えるが否や
彼女は部屋に僕を誘った

 


#2021/01/21 おはよう寺ちゃんで言い足りなかったこと。とらさんお別れ演説?今週作る新しい政権とは?

 民主党(DS)側が喜んで使っていた国旗だったような気が…

 

 

trauma2896.hatenablog.com

 

right sideチャンネルで日本時間10時頃にもlive予定入ってるみたいです。


🔴 Praying for the President w/ Father Frank Pavone and the RSBN Team 1/19/21

 

 


Crowd goes wild over 'mini-Trump'

 


メラニア婦人 ファーストレディー任期終了の演説 2021年1月18日

 

www.youtube.com